Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~uvafemina | użytkownik

imię i nazwisko adrespodkarpacie zarejestrowany04.03.2008 @12:13:27 ostatnio na stronie10.11.2014 @13:43:45

*****************


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty12 komentarze112 posty na forum0

komputer / sprzęt
ten, który trafi w moje ręce

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~uvafemina    24.05.2010 @10:35:26
~fayvalentine    24.05.2010 @09:02:47
love You TOO
~sensa    18.05.2010 @10:39:15
hej hej dziekuje
~Necial    25.04.2010 @18:57:28
dziękuję
~sensa    23.04.2010 @14:11:16
dzieki bardzo!! zapraszam ponownie
~Dagaaa    06.04.2010 @10:42:15
miło mi ...z checia zapraszam
_______
"Człowiek tylko wówczas jest szczęśliwy, kiedy interesuje się tym, co tworzy"
~Dagaaa    05.04.2010 @20:57:41
Dziękuję za opinie i odwiedziny ... od siebie dodam iż w tym wypadku efekt był zamierzony, czasem odbiegam od realizmu w pracach celowo pzdr
_______
"Człowiek tylko wówczas jest szczęśliwy, kiedy interesuje się tym, co tworzy"
~ita7    31.03.2010 @19:17:07
...będe zaglądaćpozdrawiam
ostatnio edytowane: 2010-03-31 19:17:30
~ita7    31.03.2010 @19:11:27
...dziękuje za obserwacje...zabieram sie za przeglądanie Twojej galerii
~Kszyhu    25.03.2010 @22:30:06
dzięki za odwiedziny i ocenkę zapraszam częściej Pozdrawiam
~uvafemina    25.03.2010 @10:00:42
nie wiem - ale ogólnie to siedzę na Filonie u siostry(zaoczne studia)wiec pewnie wypadu nie będzie zbytnio(leń jestem) bo jak zwykle nam nie wyjdzie
ostatnio edytowane: 2010-03-25 13:45:04
~SunnyDay    24.03.2010 @22:56:41
Nie ważne jak się zaczynam ważne jak się kończy
... sorry za wścibskość ale gdzie robicie w piatek wypad z aparatam? :--)
~drzazga92    24.03.2010 @19:37:05
dzięki
_______
"Diabeł nie śpi... Z byle kim"
~uvafemina    24.03.2010 @11:21:00
Zaraz sobie poprawię kochana To co w piatek mały wypad z aparatem??:P
~fayvalentine    24.03.2010 @11:01:00
Dlaczego nie przyznajesz się, że ze Zboisk jestes??? nieładnie..
~SunnyDay    23.03.2010 @22:58:59
Powitać koleżankę z najczystszego i najlepszego regionu w Polsce

A z tymi digartami to śmiało śmiało nie krępować się
~uvafemina    23.03.2010 @22:35:50
tak.... jeden digart dziennieale mam juz w planie wystawke exów:D
..
Pożałsta
~Galczan    23.03.2010 @22:31:08
Spasiba
_______
Jutro to dziś tylko ze Jutro???

~eFel19    23.03.2010 @22:25:58
haha xD teraz sie dopiero zacznie^^
~uvafemina    23.03.2010 @22:20:48
a w końcu cos sie dzieje na moim profliu
~eFel19    23.03.2010 @22:18:00
o kogo ja widze xD
dziekuje za kompentarzyk ;D
~aglogowski    23.03.2010 @20:12:31
dziękuję bardzo
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt